Friday 26 April 2013

Selamat Hari Jadi Najwa

sahabat selamanya
sanah helwah sahabatku, Najwa Ahmad Basir..
sahabat yang Allah temukan kat matrik dulu..
start situ la persahabatan kmi..
alhamdulillah..hingga kini kami bersama..
bahkan aku telah menjadi anak angkat dikeluarganya,
sepanjang aku menyambuang pelajaran di bumi semenanjung ini..
aku amat berharap, semoga persahabatan kita kekal hingga bila2..
kerana aku yakin pada janji Allah,..
barang siapa yang berukhwah kerana Allah.
nescaya itulah persahabatan yang akan kekal hingga syurga.

.
inshaa Allah..allahu'amin.,.

ibarat lagu ini sahabat.. :)
Lirik Lagu Sahabat Sejati - UNIC

Ku biar kalam berbicara
Menghurai maksudnya di jiwa
Agar mudah ku mengerti
Segala yang terjadi
Sudah suratan Ilahi

Ku biarkan pena menulis
Meluahkan hasrat di hati
Moga terubat segala
Keresahan di jiwa
Tak pernah ku ingini

Aku telah pun sedaya
Tak melukai hatimu
Mungkin sudah suratan hidupku
Kasih yang lama terjalin
Berderai bagaikan kaca
Oh teman, maafkanlah diriku

C/O :
Oh Tuhan
Tunjukkan ku jalan
Untuk menempuhi dugaan ini
Teman, maafkan jika ku melukaimu
Moga ikatan ukhwah yang dibina
Ke akhirnya

Aku tidak kan berdaya
Menahan hibanya rasa
Kau pergi meninggalkan diriku
Redhalah apa terjadi
Usahlah kau kesali
Mungkin ada rahmat yang tersembunyi

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2008/09/sahabat-sejati-unic.html#ixzz2RguthvHD




5 comments:

  1. sob3...cdeyy la fatma...!!terharu lak...

    ReplyDelete
  2. yoy..xda pa2 la..tu kata hati seorang sahabt..sayang enti.. <3

    ReplyDelete
  3. ='( ....bila la dpt kumpul lae mcm dlu....rindu sahabt semua...moga ukhuwwah ini diredhai Allah....dan mendapat naunganNya d mahsyar kelak...amin...

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir najwa.. May Allah bless =D

    ReplyDelete

fatmadotmy.blogspot.com

Create your own banner at mybannermaker.com!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com