Friday 10 May 2013

My Bulatan Gembira :)


Assalamualaikum..
lamanya dah xupdate blog gue.. inshaaAllah..aku kini kembali..hehe

apa cerita ya?
gini la..
hari tu aku bercerita tentang kos aku.. kini aku nak cerita kisah sahabat2 seusrah ku..hehe
beberapa minggu kebelakangan ni..
aku selalu keluar nilai untuk ke area KL/Bangi untuk datang usrah.
maaf ye, guna perkataan USRAH.. tau kadang2 org agak SENSITIF dengan perkataan itu..
TAPI , tidak aku.. malah aku suka.. ibarat itu adalah keluarga ku..

hari tu aku ke kl, ada usrah kat sana.. tp kali ni usrah tu sangat menarik..
sebab sangat mewah.. mana xnya..kena belanja oleh naqib kami..engineer tau..
haha.. masa kami ramai2 masuk hotel..semua org toleh kat kmi..
macam la kmi ni pencegah maksiat.. tp hotel tu sangat mewah la.. bgi aku la..
sebab aku ni org kampung je. rezeki Allah siapa yang tahu kan..
nanti aku post sikit gambarnye k..
sangat best.. pengisian yang bena2 buat aku berfikir dan muhasabah balik..
alangkah malu nya aku di depan Allah..sedangkan aku banyak beralasan dalam agamaNYA..
napa ya?? Ya, Allah.. bantulah hambamu ini.. :(

malam tu kami tamat dalam area kol 12 malam..
jadi kalau niat nak balik Nilai,.memang tabik la..
tp aku takut nak balik malam tu..
jadi kena la  balik rumah siap2 yang dekat la..
balik la rumah sewa borneo kakak2 UM..
syukur ada tempat menumpang..
sebab dalam hati, esok je la aku balik nilai kan..
kmi 4 orang muslimat balik um dengan naik LRT..
syukur malam tu LRT lom tamat lagi.. jdi kmi bergegas membeli token LRT..
memang berkejar2 la kami..
aku, kak sharmila, kak dayah dan kak yanny..
sambil2 kmi jalan tu..s\aku merenung ke luar LRT..
hidup di tempat sebegini terutamanya KL..memang sibuk setiap masa..
jalan raya pun xpernah lenggang dari kenderaan..

usrah ni pun last minit.. tp perancangan Allah itu terbaik..
kmi ada 13 orang..6 mat 7 min 1 penceramah...hehe..
walaupun kmi sedikit, namun perjumpaan itu memberi makna yang besar buat diriku..

kat rumah akak2 um tu..kmi lambat tidur,disebabkan
banyak sangat cerita yang nak dikongsikan bersama..
last2 semua mengantuk jugak..
keesokannya, kmi balik selepas zohor..sekarang hanya kami berdua..
aku dan kak sharmila..masing2 da hala tuju..seorang nak balik nilai, sorang nak balik sungai buluh..
berpisah di KL SENTRAL..sebab arah kmi berlainan..
maka..perjalanan balikku hanya keseorang..tp aku puas..!!!

 oke..setakat itu sahaja dulu..

to be continue.. !!! :)
nanti kan..


yg benar,
fatmawati bt sudin
usim.....hehe

makan tyme dari mat.. :)

muslimat power


muslimin :)

sedang kusyuk makan.. :)

itu saja..
kholas..!!!
#beramal kerana Allah  :)

No comments:

Post a Comment

fatmadotmy.blogspot.com

Create your own banner at mybannermaker.com!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com